Bereik de klantenservice van Telfort snel en gemakkelijk

Elk huishouden is tegenwoordig voorzien van een mooie digitale tv, internet via de glasvezel, een perfecte telefoonaansluiting en noem het allemaal maar op. Vaak worden al deze zaken verzorgd door één provider. De bekendste zijn KPN, Ziggo en Telfort. Welke provider je hebt hangt af van je voorkeur en de locatie van je woning. KPN heeft niet overal bereik en Telfort ook niet. Soms kun je wel kiezen voor telefonie van KPN, maar is er geen internet van KPN mogelijk. Toch willen mensen vaak het liefste een alles in één pakket, want dat is immers wel zo overzichtelijk. Als je dan problemen hebt, dan hoef je niet altijd maar contact te zoeken met verschillende helpdesks. Je kunt dan altijd bij KPN, Telfort of Ziggo terecht. Maar daar ligt ook direct het probleem. Als je immers verschillende bedrijven had voor de verschillende diensten, dan was dat in principe ook overzichtelijk. Je weet dan altijd waar je moet zijn als je problemen hebt met internet, telefonie of televisie. Nu moet je voor al die zaken bellen met de klantenservice van één bedrijf. Als je een abonnement hebt bij Telfort, dan moet je dus voor alle problemen bellen met de klantenservice van Telfort. Gelukkig is dat echter geen probleem, want Telfort beschikt namelijk over verschillende afdelingen die elk zijn gespecialiseerd in één van de drie disciplines. Dus als je vragen hebt over internet, dan kun je bellen met de klantenservice van Telfort en dan bel je dus met de afdeling die gaat over internet. Heb je vragen over je tv aansluiting, dan doe je hetzelfde, maar dan kies je voor de afdeling die gaat over televisie. Het is echter niet altijd even gemakkelijk om de juiste afdeling te pakken te krijgen. Als je niet goed weet hoe je contact op kunt nemen met de klantenservice van Telfort, dan kan het een heel doolhof zijn. Als je echter hulp krijgt, dan is het een koud kunstje om snel contact te krijgen met de juiste medewerker van de klantenservice van Telfort.

Maak contact met de klantenservice van Telfort via één van de onderstaande kanalen

Het is allang niet meer zo dat je alleen in contact kunt komen met een bedrijf via de telefoon. Dit is echter nog wel de meest gangbare methode. Dus als je wilt bellen dan heb je verschillende opties. Als je precies wilt ontdekken welke opties dat zijn, dan kun je het beste een kijkje nemen op klantenservice.support. Hier vind je namelijk alle telefoonnummers op een rijtje. Je kunt via het telefoonnummer 0900-9596 contact opnemen met een medewerker van de klantenservice van Telfort. Je betaalt hiervoor een starttarief van 50 cent plus de gebruikelijke kosten van je telefoon. Je kunt deze lijn gebruiken op werkdagen van 09:00 uur tot 21:00 uur. Ook op zaterdag kun je bellen met dit nummer tussen 10:00 uur en 17:00 uur. Voor zakelijke vragen kun je bellen met een gratis 0800 nummer. Dit nummer is te gebruiken op werkdagen tussen 8:00 en 17:30. Wil je liever niet bellen of geen 50 cent betalen, dan is er ook de mogelijkheid om gratis online contact te krijgen met de klantenservice van Telfort. Je kunt je vragen stellen via:

  • Twitter
  • Facebook
  • WhatsApp
  • Online forum

Bezoek de site en maak snel contact met de klantenservice van Telfort

Via de bovenstaande site vind je snel alle gegevens die je nodig hebt. Dit gaat vaak een stuk sneller dan wanneer je de site van Telfort zou bezoeken. Het is ook een completere methode, want je vind alle telefoonnummers.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn