Zeer effectief logistiek plan

Sinds vorig jaar werk ik voor mijn bouwprojecten samen met het bedrijf BouwAanvoerders. Onlangs hebben we weer een bouwproject succesvol afgesloten. Ik ben zeer tevreden met onze samenwerking en kan het bedrijf aan iedereen aanraden. De communicatie verloopt altijd erg fijn en soepel. Een logistiek plan opstellen met de medewerkers kost ook weinig tijd en moeite. Iedere medewerker die ik gesproken heb is erg vriendelijk en denkt altijd mee over oplossingen. Ik voel me tijdens de besprekingen daardoor altijd volledig serieus genomen. Er is ook meer dan genoeg ruimte om mijn eigen zegje te doen. Het voelt om die reden ook alsof we gelijkwaardig zijn in de samenwerking. Dit maakt het werken samen erg prettig. De doelen die we samen hebben opgesteld zijn stuk voor stuk allemaal behaald. Uiteraard hebben zich er wel problemen voorgedaan, maar dat gebeurt met ieder bouwproject. Het fijne aan BouwAanvoerders is het feit dat de medewerkers erg snel met oplossingen komen. Het logistiek plan dat ze voor je opstellen is ook erg flexibel en realistisch. Zo is er altijd ruimte voor aanpassingen als dat nodig is. Het is duidelijk te merken dat het bedrijf verstand van zaken heeft en ook veel ervaring met het opstellen van een logistiek plan.

Een slim logistiek plan

Een logistiek plan opstellen werkt heel anders dan vroeger. Tegenwoordig zijn er allerlei handige toepassingen beschikbaar om werkprocessen sneller en efficiënter te maken. BouwAanvoerders maakt hier handig gebruik van. De app TiQiT is zeer handig en ook gemakkelijk in gebruik. Je kunt er overal en ieder moment gebruik van maken om projecten in de gaten te houden. Alle informatie staat op een plek in een handig overzicht. Bovendien kun je de app gebruiken op je tablet, PC en telefoon. Je kunt met de app onder meer:

  • Alerts en notificaties instellen
  • Het werkverkeer reguleren en opstoppingen voorkomen
  • Plannen maken voor transport, kraanbestuur, materiaalgebruik en meer

Zoals je ziet is de TiQiT app erg handig en multifunctioneel. Bij eerdere projecten hadden we vaak problemen met materiaalaanvoer. Ook daarvoor heeft BouwAanvoerders echter een handige oplossing. In het logistiek plan worden ook bouw HUB’s verwerkt. Dit zijn tussenopslagplaatsen of bufferlocaties om altijd genoeg materiaal bij de hand te hebben. De HUB’s liggen verspreid in Nederland, waardoor je niet ver hoeft te reizen met transport. Dit zijn enkele voorbeelden van de handige oplossingen die BouwAanvoerders voor jouw bouwproject kan bedenken. Uiteraard zijn er nog veel meer oplossingen op maat voor jouw onderneming.

Jaren lang fijne samenwerking

Dankzij mijn goede ervaringen met BouwAanvoerders vermoed ik dat we jaren lang fijn samen kunnen werken. Ieder logistiek plan dat we samen opstellen, zal op die manier ook nog soepeler en sneller gaan. Ik ben erg blij dat ik dit bedrijf gevonden heb en kan ook anderen zeker aanraden om samen te gaan werken met BouwAanvoerders. Het is een fijne, gemoedelijke samenwerking die ergens anders moeilijk te vinden is. Na een aantal minder fijne ervaringen met andere bedrijven is het een verademing om zo fijn te kunnen samenwerken. Een logistiek plan opstellen wordt daardoor een overzichtelijke klus. Het voelt niet langer als een vervelende taak. De plannen voor het volgende bouwproject liggen ook alweer op tafel en de medewerkers denken direct mee aan de juiste aanpak. Ben je ook op zoek naar een bedrijf dat kan helpen met de logistieke kant van projecten? Kijk dan zeker eens op de website van BouwAanvoerders.nl Samen stel je binnen korte tijd een logistiek plan op maat op. Ook contact opnemen voor vragen of meer informatie kan natuurlijk. Contact opnemen is uiteraard vrijblijvend. Wie weet heb jij net zo een goede ervaring als ik.

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn